Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Mikä on DHL Express -toimitustavan palautusmenettely?

Palautusoikeus:
30 päivää tilauksen vastaanottamispäivästä. Palautuksiin liittyy normaalit ehdot. Tuotteita ei saa olla käytetty, pesty, räätälöity (esim. nimi-, numero- tai hihamerkki-painatukset), ja tuotelappujen on oltava tuotteessa kiinni.

Koonvaihto:
Emme suorita kokovaihtoa suoraan. Lähetä vain tuote takaisin meille palautusta varten, ja tee uusi tilaus oikeassa koossa, jotta varmistat, että tuotetta on vielä jäljellä haluamassasi koossa.

 

Palautusmenettely


Valmistele paketti lisäämällä palautettavat tuotteet paketin sisälle. On tärkeää säilyttää kaikki alkuperäispakkaukset ja tuotelaput tuotteissa.

Luo palautustarra.

Täytä palautustarra omilla tiedoillasi ja yhteystiedoillasi, lataa ja tulosta se. Kun olet leikannut palautuskortin osan katkoviivojen mukaan, aseta palautuskorttiosa paketin ulkopuolelle niin, että se ei rypisty. Toisen osan voit pitää itselläsi. Suosittelemme kiinnittämään palautuskortin teipillä. Aseta teippi etiketin ympärille - älä laita mitään viivakoodiin päälle. Suosittelemme myös asettamaan palautuslaatikon sisään joko tilauksen postitusviestistä löytyvän kuitin tai oman paperin, johon on kirjattu tilausnumero.


Tee palautus postitoimipaikassa. Palautus on ilmaista, koska etiketti on maksettu jo etukäteen. Saatuamme palautuksen teemme normaalin tarkastuksen siitä, ovatko tuotteet palautuneet ehtojemme mukaisesti. Tilauksen palautus vie n. 2/3 viikkoa.


Muiden kuin Suomessa asuvien henkilöiden palauttamismenettely

Jos et asu Suomessa, sinun on palautettava ei-toivotut tavarat meille omalla keinolla seuraavaan osoitteeseen:

Unisport A / S
Herstedvang 10, 2620 Albertslund
Tanska


Kun paketti on vastaanotettu ja palautettavaan tuotteeseen on tehty normaali tarkastus, teemme palautuksen. Ennen kuin saamme palautuksen varastoomme, tavarat ja niiden kunto ovat edelleen vastuullasi.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kommentointi on poistettu käytöstä.
Palvelun toteuttaa Zendesk