Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Toivomaani kokoa ei ole saatavilla. Tuleeko sitä lisää?

Todennäköisin vastaus on ei. Nyrkkisääntö on, että jos tuote on alennuksessa eli merkitty vihreäpohjaisella alennusmerkinnällä, ei kyseistä tuotetta sellaisenaan enää tuoda valikoimiin eikä yksittäisiä kokoja täydennetä vaan varasto myydään loppuun niin kauan kuin tuotetta riittää. Poikkeuksen voivat muodostaa  yksittäiset erittäin suositut tuote-erät, joista voimme saada valmistajalta lisätoimituksia.

Monissa varusteissa kuten kengissä, pelipaidoissa sekä harjoitusvarusteissa mallistojen kiertosykli on varsin nopea ja uusi vastaava tuote voidaan tuoda markkinoille hyvinkin pian, jolloin myös kokoja saadaan lisää.  Kun saamme uuden malliston myyntiin, tarkoittaa se, että tuote ei välttämättä ole täysin identtinen edellisen version kanssa. Erona aikaisempaan malliin, etenkin kengissä, voi olla usein kuitenkin pelkästään väritys. Myös sesonkiajat vaikuttavat eri tuotteiden saatavuuteen. Uutta Real Madrid-toppatakkia ei siis todennäköisesti tuoda markkinoille heinäkuussa, toisin kuin seuran seuraavan kauden pelipaitaa.

Sivustomme saatavuustilanne vastaa todellisuutta. Jos tiettyä kokoa ei ole valittavissa, ei sitä ole sillä hetkellä myöskään saatavilla. Asiakaspalveluun voi silti mieluusti olla yhteydessä liittyen eri tuotteiden saatavuustilanteeseen. Tarjoamme myös valmistajien isojen lanseerausten yhteydessä pomminvarmasti ennakkotietoa uutisartikkeleissamme sekä eri sosiaalisen median kanavissamme, joten muistathan seurata meitä myös ostoskorin ulkopuolella:)

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kommentointi on poistettu käytöstä.
Palvelun toteuttaa Zendesk