Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Sain tilauksen jälkeen tiedon, että tilaamani tuote onkin loppuunmyyty. Mitä teen?

On mahdollista, joskin harvinaista, että tilaus menee läpi vaikka tuote on loppunut varastostamme. Kun tuote on myymässä loppuun, on olemassa pieni riski että saatavuustilanne on hetken aikaa virheellinen ja järjestelmä hyväksyy sold out-tuotteen tilaukseen. On myös mahdollista että kaksi asiakasta tilaa viimeisen kappaleen täsmälleen samaan aikaan. Nämä tilanteet ovat luonnollisesti harmillisia ja pyrimme välttämään niitä kaikin keinoin. Asiakaspalvelu on sinuun yhteydessä mahdollisimman pian sopivan hyvitysmenetelmän tai korvaavan tuotteen löytämiseksi.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk