Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Tilaus on asiakaspalvelun kautta mahdollista perua kokonaan, jos lähetystä ei ole ehditty vielä pakata kuljetusta varten. Asiakaspalvelun aukioalaikana on varmin tapa soittaa meille, mutta tilauksen peruutuksen voi myös tehdä sähköpostitse. Yleisesti ottaen peruutuspyyntö tulisi tehdä niin nopeasti kuin mahdollista emmekä voi kaikissa tilanteissa taata sen onnistuvan.

Tuotteiden palautusoikeus on kuitenkin luonnollisesti normaalisti voimassa edm. tilanteessa jos tilausta ei enää ehdi perua. Jos tuotteissa on kuitenkin yksilöintejä kuten painatuksia, on erityisen tärkeää olla yhteydessä asiakaspalveluun mahd. pian. Jos tuotteet on jo ehditty painattaa ennen kuin vastaanotamme peruutuspyynnön, ei tilausta voi enää perua eikä tuotteita palauttaa.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk