Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Voiko tilausta muokata jälkikäteen?

Tilausta on soveltuvin osin mahdollista muokata siihen asti, kunnes saat sähköpostiisi tiedon että tilaus on postitettu. Mitä nopeammin olet asiakaspalveluun yhteydessä tilausmuutoksen osalta, sen todennäköisempää on että voimme huomioida pyynnön.

Jos tilaus on maksettu verkkopankilla tai kortilla, on tilausta mahdollista muuttaa siten, että sen kokonaissumma pysyy samana tai laskee. Esimerkiksi tuotteen lisääminen jälkikäteen tilaukseen ei ole mahdollista ellei tilauksesta samalla poisteta samanhintaisia tai kalliimpia tuotteita. Poikkeuksena on Klarna-laskulle tehty tilaus, jossa tilauksen kokonaissummaa voi myös korottaa ylöspäin esim. uusien tuotteiden lisäämisen myötä, jos tilausta ei ole ehditty vielä käsitellä ja postittaa. Huomioithan kuitenkin, että joissain tapauksissa Klarna ei välttämättä hyväksy laskun korotusta, jolloin tilausta ei voida postittaa. Jos tilauksen loppusummaa jouduttaisiin nostamaan muutoksen johdosta, suosittelisimme pyytämään tilauksen peruuttamista mahdollisimman nopeasti, jonka jälkeen tuotteista voi tehdä kokonaan uuden tilauksen.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua

0 Kommentit

Kommentointi on poistettu käytöstä.
Palvelun toteuttaa Zendesk