Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Voiko tilausta muokata jälkikäteen?

Tilausta on soveltuvin osin mahdollista muokata siihen asti, kunnes saat sähköpostiisi tiedon että tilaus on postitettu. Jos tilaus on maksettu verkkopankilla tai kortilla, on tilausta mahdollista muuttaa siten, että sen kokonaissumma pysyy samana tai laskee. Esimerkiksi tuotteen lisääminen jälkikäteen tilaukseen ei ole mahdollista ellei tilauksesta samalla poisteta samanhintaisia tai kalliimpia tuotteita. Poikkeuksena on Klarna-laskulle tehty tilaus, jossa tilauksen kokonaissummaa voi myös korottaa ylöspäin esim. uusien tuotteiden lisäämisen myötä, jos tilausta ei ole ehditty vielä käsitellä ja postittaa.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk