Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Yleistä

Jos palautat käyttämättömän tuotteen asianmukaisesti, reklamaatiosi hyväksytään, toivomaasi uutta kokoa ei ole saatavilla tai emme jostain syystä voi toimittaa tilaamasi tuotetta, olet luonnollisesti oikeutettu asianmukaiseen hyvitykseen. Palautusten yhteydessä voit kirjoittaa palautuslomakkeeseen/kuittiin toivomasi hyvitysvaihtoehdon.

Tyypillisesti hyvitysvaihtoehtoina ovat toinen koko samasta tuottesta, lahjakortti tai rahanpalautus. Myös kokonaan uusi tuote on mahdollinen hyvitysmuoto, mikäli se on samanhintainen tai halvempi. Vaihdossa halvempaan tuotteeseen hyvitämme erotuksen lahjakorttina tai rahana.

Jos toivot vaihtoa kalliimpaan tuotteeseen, on helpointa tehdä kokonaan uusi tilaus ja pyytää alkuperäisestä tuotteesta hyvityksenä lahjakorttia tai rahanpalautusta.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk