Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Yleistä

Jos palautat käyttämättömän tuotteen asianmukaisesti, reklamaatiosi hyväksytään tai emme jostain syystä voi toimittaa tilaamaasi tuotetta, olet luonnollisesti oikeutettu asianmukaiseen hyvitykseen.

Palautusten yhteydessä voit kirjoittaa palautuslomakkeeseen/kuittiin toivomasi hyvitysvaihtoehdon, jotka ovat joko rahanpalautus tai palautus lahjakortilla. Hyvityksenä ei ole mahdollista pyytää uutta kokoa tai uutta tuotetta.

Jos haluat toisen tuotteen tai koon vaihdon, on helpointa tehdä kokonaan uusi tilaus ja pyytää alkuperäisestä tuotteesta hyvityksenä lahjakorttia tai rahanpalautusta.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kommentointi on poistettu käytöstä.
Palvelun toteuttaa Zendesk