Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Kuinka kauan reklamaation käsittely kestää?

Kun vastaanotamme palautuskeskuksestamme tiedon reklamoidusta tuotteesta, saat pääsääntöisesti tiedon reklamaatioon liittyen 48 tunnin sisällä.

Jos tuotteen vika tai vaurio on luonteeltaan hankalasti todennettavissa palautuskeskuksessamme, saatamme poikkeustapauksissa joutua odottamaan reklamoidun tuotteen saapumista varastollemme tai valmistajan käsittelyyn. Tämä menettely viivästyttää reklamaation käsittelyä noin 1-3 viikolla. Olemme tällaisessa tilanteessa aina asiakkaaseen erikseen yhteydessä.

Vastaavaa toimenpidettä voidaan soveltaa myös normaaleissa asiakaspalautuksissa, jos tuote vaatii ylimääräisen kuntotarkastuksen.

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk