Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Tuote on hajonnut käytössä ennen aikojaan. Mitä teen?

Jos ostamasi tuote on mielestäsi hajonnut tai muuten vaurioitunut normaalissa käytössä ennen aikojaan, tulee viallinen tuote aina palauttaa varastoomme reklamaationa. Reklamaationa tehtävä palautus tehdään samalla tavalla kuin normaali asiakaspalautus eli Postnordin MyPack-pisteen (Huom! Ei Suomen Posti) kautta tilauksen mukana tulleella palautustarralla (Return Drop Off). Jos sinulla ei ole palautustarraa tallessa, olethan yhteydessä asiakaspalveluun.

Asiakaspalveluun voi olla aina yhteydessä myös tätä ennen tilanteen taustoittamiseksi, mutta ehdottoman välttämätöntä se ei ole. Palautuslomakkeeseen on tosin suositeltavaa kirjoittaa lyhyesti kuvaus vaurion synnystä ja mahdollisista muista taustatekijöistä.

Muistathan tässä kohtaa erityisesti kenkiin liittyvät alustasäännökset sekä painettuihin paitoihin liittyvät pesuohjeet.

Reklamaatiopäätökset ja niihin liittyvät korvaustoimenpiteet pyritään tekemään muutaman päivän sisällä siitä, kun reklamoidut tuotteet on vastaanotettu varastoomme. Huomioithan, että ruuhka-aikoina palautusten ja reklamaatioiden käsittelyssä voi mennä pidempään.

Reklamaatiopäätöksiä ei lähtökohtaisesti voida tehdä ennen kuin olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet tuotteen.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kommentointi on poistettu käytöstä.
Palvelun toteuttaa Zendesk