Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Tuote on hajonnut käytössä ennen aikojaan. Mitä teen?

Jos ostamasi tuote on mielestäsi hajonnut tai muuten vaurioitunut normaalissa käytössä ennen aikojaan, tulee viallinen tuote aina palauttaa palautuskeskukseemme reklamaationa. Reklamaationa tehtävä palautus tehdään samalla tavalla kuin normaali asiakaspalautus eli Suomen Postin kautta sopimustunnuksella 638195.

Asiakaspalveluun voi olla aina yhteydessä myös tätä ennen tilanteen taustoittamiseksi, mutta ehdottoman välttämätöntä se ei ole. Palautuslomakkeeseen on tosin suositeltavaa kirjoittaa lyhyesti ja vapaamuotoisesti kuvaus vaurion synnystä ja mahdollisista muista taustatekijöistä. 

Muistathan tässä kohtaa erityisesti kenkiin liittyvät alustasäännökset sekä painettuihin paitoihin liittyvät pesuohjeet.

Reklamaatiopäätökset ja niihin liittyvät korvaustoimenpiteet tehdään viimeistään 48 tunnin sisällä siitä kun reklamoidut tuotteet on vastaanotettu palautuskeskukseemme.

Reklamaatiopäätöksiä ei lähtökohtaisesti voida tehdä ennen kuin olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet tuotteen.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk