Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Valitsin maksutavaksi Klarna-laskun. Tilaus ei suostu menemään läpi. Mikä on vialla?

Jos Klarna-lasku ei suostu menemään läpi, syy saattaa olla jokin seuraavista:

1. Henkilötunnuksesi tai puhelinnumerosi on syötetty virheellisesti tai väärässä muodossa.

2. Tilaukseesi syötetty laskutusosoite ei ole vakituinen osoitteesi tilaushetkellä

3. Olet alle 18-vuotias

4. Sinulla on liian monta maksamatonta Klarna-laskua tai luottotiedoissa on häiriöitä.

5. Tilaus on liian suuri ensimmäiseksi Klarna-tilaukseksi.

Jos olet tarkistanut edm. asiat eikä tilaus vieläkään suostu menemään läpi, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Myös Klarnan suora asiakaspalvelu on käytettävissä numerossa 09-425 99 771.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk