Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Miten voin seurata lähetystä?

Saat tilauksen postitusvaiheessa sähköpostin, josta löydät lähetyksen seurannan linkin. Seuranta päivittyy kuljetuksen eri vaiheessa aina lopulliseen toimitukseen asti. Linkki ei yleensä tarjoa uutta tietoa 2 ensimmäisen arkipäivän aikana eli aikana, jolloin lähetys on vasta matkalla Suomeen.

Jos siis teet tilauksen esim. keskiviikkoiltana, lähetetään tuote Kööpenhaminan varastolta torstaina, jolloin myös ennakkoilmoitus lähtee eteenpäin. Kun tuote noin 2 arkipäivän sisällä saapuu Suomeen, tarjoaa seurantasivu lisätietoa kuljetuksen vaiheista. Kun tilaus on määränpäässä, saat saapumisilmoituksen sekä tekstiviestin, jos olet aktivoinut tilaukseen maksuttoman SMS-palvelun.

Jos seurantasivu ei ole päivittynyt odotetulla nopeudella, olethan yhteydessä asiakaspalveluun niin selvitämme tilannetta parhaamme mukaan.

 

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk