Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Miten voin seurata lähetystä?

Saat tilauksen postitusvaiheessa sähköpostin (huom! tarkastathan kaikki sähköpostikansiot mikäli postitusviestiä ei näy postilaatikossasi), josta löydät lähetyksen seurannan linkin. Seuranta päivittyy kuljetuksen eri vaiheessa aina lopulliseen toimitukseen asti. Linkki ei yleensä tarjoa uutta tietoa 2 ensimmäisen arkipäivän aikana eli aikana, jolloin lähetys on vasta matkalla Suomeen.

Jos siis teet tilauksen esim. keskiviikkoiltana, lähetetään tuote Kööpenhaminan varastolta torstaina, jolloin myös ennakkoilmoitus lähtee eteenpäin. Kun tuote noin 2 arkipäivän sisällä saapuu Suomeen, tarjoaa seurantasivu lisätietoa kuljetuksen vaiheista. Kun tilaus on määränpäässä, saat saapumisilmoituksen sekä tekstiviestin, jos olet aktivoinut tilaukseen maksuttoman SMS-palvelun.

Jos seurantasivu ei ole päivittynyt odotetulla nopeudella, olethan yhteydessä asiakaspalveluun niin selvitämme tilannetta parhaamme mukaan.

Huom! Express-tilauksissa lähetyksen seurannan linkki ohjaa DHL:n sivuille, jossa voit yhtä lailla seurata tilauksen etenemistä aina toimituksen vastaanottoon asti.

 

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/1 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk