Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Sain viallisen tuotteen. Miten toimin?

Jos havaitset tuotteessa virheen sen vastaanotettuasi tai huomaat että paketti on esimerkiksi kärsinyt vaurioita kuljetuksen aikana, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun.

On erittäin tärkeää olla yhteydessä asiakaspalveluun heti jos havaitset tuotteessa vikaa jo ennen sen käyttöönottoa. Tällöin reklamaatiomenettely sujuu jouhevasti alusta alkaen.

Jos viallista tuotetta käytetään, voi olla vaikeaa myöhemmin todentaa onko tuote ollut viallinen jo saapuessa, vai vasta käytön seurauksena.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

1 Kommentit

  • 0
    Avatar
    Tommi Korkiakoski

    Terve. Adidas x18+ NAPPIKSET tilasin. ilmasta painatusta tarjottiin. Lipun painatin. Tuote tuli perille. Miten voi tilaus kusta näin totaalisesti? FG/AG malli tilattu, väri MUSTA. Paketissa odottaa PUNAINEN kenkäpari, malli TF. Sanottii että jos ottaa painatuksen nii tuotetta ei voisi palauttaa. Jos malli on väärä, väri on väärä nii kait palauttaminen mahdollista. Laskulla otin ja lasku lähtee roskiin ja kengät takasi sinne mistä tulikin. Ps. Jos ostoskorissa näkyy kuvassa vielä MUSTAT NAPPIKSET ja mallina FG/AG nii vika ei oo täälä päässä.

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk