Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Sain viallisen tuotteen. Miten toimin?

Jos havaitset tuotteessa virheen sen vastaanotettuasi tai huomaat että paketti on esimerkiksi kärsinyt vaurioita kuljetuksen aikana, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun.

On erittäin tärkeää olla yhteydessä asiakaspalveluun heti jos havaitset tuotteessa vikaa jo ennen sen käyttöönottoa. Tällöin reklamaatiomenettely sujuu jouhevasti alusta alkaen.

Jos viallista tuotetta käytetään, voi olla vaikeaa myöhemmin todentaa onko tuote ollut viallinen jo saapuessa vai vasta käytön seurauksena.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk