Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Miten palautan tuotteen?

Tuotteiden palautus hoituu ilmaiseksi kun menet Postiin tai Postin toimipisteeseen ja kerrot, että kyseessä on palautus Unisport A/S­ yritykselle, jonka palautukset menevät Tuusulan Mixtra OY:n kautta. Muista kertoa virkailijalle myös Unisportin ja Postin välinen sopimustunnus: 638195. Postin tulisi löytää tietomme tietokoneeltaan, ottaa palautuksesi veloituksetta vastaan sekä lähettää se eteenpäin palautusten/reklamaatioiden käsittelypisteeseemme Tuusulaan. Suosittelemme että säästät myös palautuskuitin mahdollisten ongelmatilanteiden varalta.

Muistathan liittää palautuksen mukaan alkuperäinen tilausnumerosi/tilausvahvistuksesi sekä lyhyen selityksen palautuksen syystä, erityisesti reklamaatiotilanteessa. Tämä nopeuttaa palautuksesi käsittelyä. Jos haluat vaihtaa tuotteesi johonkin kokonaan toiseen tuotteeseen, suosittelemme palauttamaan haluamasi tuotteen yllä olevien ohjeiden mukaisesti, pyytämään hyvityksenä rahanpalautusta ja tekemään kokonaan uuden tilauksen Unisportstore.fi­ -sivustolla. Tämä nopeuttaa parilla kolmella päivällä uuden tuotteen saamista.

Kun palautus on tehty ohjeiden mukaan ja olemme vastaanottaneet palautuksesi, tyypillisesti 1-3 arkipäivän sisällä, saat aina tiedon tästä erikseen sähköpostiisi.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kommentointi on poistettu käytöstä.
Palvelun toteuttaa Zendesk