Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Miten ja mistä palautan tuotteen?

Tuotteiden palautus hoituu ilmaiseksi Postnordin MyPack -palvelupisteiden kautta, joita ovat mm. Matkahuolto sekä suuri osa R-Kioskeista ja K-Marketeista. Pakkaa tuotteet huolellisesti niiden omiin alkuperäispakkauksiin ja aseta ne laatikkoon. 

Mikäli palautat tuotteen Unisportin laatikossa/paketissa, poista tai peitä vanhat osoitetiedot. Kiinnitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut palautustarra (Return Drop Off) ja vie paketti Postnordin MyPack-pisteeseen. Tarra on ennakkomaksettu ja osoitettu varastoomme. Muista säästää palautuskuitti, jonka saat MyPack-pisteestä, jotta mahdollisilta ongelmatilanteilta voidaan välttyä.

 Liitä palautuksen mukaan sähköpostitse lähetetyn postitusviestin pdf-liitteenä tullut kuitti, joka toimii palautus- ja reklamaatiolomakkeena. Tämä nopeuttaa palautuksesi käsittelyä. Huomioithan, että emme tee koonvaihtoja tai vaihtoja toisiin tuotteisiin. Mikäli haluat toisen koon tilaamastasi tuotteesta, palauta väärän koon tuote yllä olevien ohjeiden mukaisesti, ja tee uusi tilaus Unisportstore.fi-verkkokaupassa. Tällä tavoin näet heti onko tuote saatavilla haluamassasi koossa, ja tekemällä uuden tilauksen tuotteen saaminen nopeutuu huomattavasti.

 Kun palautus on tehty ohjeiden mukaisesti, vastaanotamme palautuksesi tyypillisesti 1-2 viikon sisällä. Huomioithan, että ruuhka-aikoina palautusten tekemisessä saattaa kulua normaalia pidempään. Kun olemme tehneet rahanpalautuksen tai lahjakortti-palautuksen, saat palautuksesta aina tiedon sähköpostiisi.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
1/1 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kommentointi on poistettu käytöstä.
Palvelun toteuttaa Zendesk