Asiakaspalvelu    /    FAQ
Seuraa

Tuote on hajonnut käytössä ennen aikojaan. Mitä teen?

Jos ostamasi tuote on mielestäsi hajonnut tai vaurioitunut normaalissa käytössä ennen aikojaan, tulee viallinen tuote aina palauttaa palautuskeskukseemme reklamaationa. Asiakaspalveluun voi olla aina yhteydessä myös tätä ennen tilanteen taustoittamiseksi, mutta välttämätöntä se ei ole. Muistathan tässä kohtaa erityisesti kenkiin liittyvät alustasäännökset sekä painettuihin paitoihin liittyvät pesuohjeet.

Vaikka esimerkiksi asiakkaan itse lähettämistä kuvista ei koskaan ole haittaa, ei virallisia reklamaatiopäätöksiä, eikä reklamaatioon liittyviä hyvitystoimenpiteitä, voida tehdä ennen kuin tuote on saapunut palautuskeskukseemme.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk